Shopping cart
Evaluare clinică, psihodiagnostic și intervenție la copil și adolescent
Beneficii
Primești suportul tipărit al cursului "Evaluare clinică, psihodiagnostic și intervenție la copil și adolescent" și dreptul de a-l folosi în activitatea ta practică.
24 de credite de formare profesională pentru psihologii înscriși în Colegiul Psihologilor din România (CPR), valabile din 2020 pe toate specialitățile, conform normelor metodologice publicate în anul 2019, Anexa 2 - Norme privind educația și formarea profesională ale psihologilor cu drept de liberă practică, articolul 3, punctul 2.
Diploma se eliberează în format electronic și se transmite pe e-mail, după semnarea de către reprezentantul CPR.
Pentru a știi la ce să te aștepți, previzualizează agenda cursului aici.
Ce vei învăța
- Criteriile dezvoltării psihice normale la copil și adolescent; Etapele dezvoltării potrivit principalelor teorii explicative: psihodinamică, psiho-socială (Erickson), teoria dezvoltării neuro-cognitive (Piaget), teoria dezvoltării morale (Kohlberg), teoria formării atașamentului (Bowlby și Ainsworth), noi teorii neuro-psihologice. Caracteristicile dezvoltării în funcție de etapele de vârstă.
- Factori de risc în dezvoltarea copilului și adolescentului: influențe parentale, influențe ale mediului familial, influențe din mediul școlar și social; Factorii de risc biologici, psihologici, socio-familiali și culturali. Aspecte etiologice corelate cu trauma de dezvoltare a copilului abuzat și/sau abandonat.
- Clasificarea și prezentarea tulburărilor copilului și adolescentului: analiză comparativă DSM IV și DSM V; discuții și utilitate practică;
- Etapele evaluării clinice și psihodiagnozei la copil și adolescent: obiectivele generale ale evaluării; exemple de întrebări; stabilirea raportului cu părintele; stabilirea raportului cu copilul; recomandări pentru interviu; etapele evaluării;
- Metode și instrumente de evaluare clinică a copilului și adolescentului; Evaluarea dezvoltării și aptitudinilor neurocognitive și inteligenței, evaluarea dispoziției, a comportamentului și evaluarea anumitor aspecte psiho-patologice prin instrumente specifice.
- Raportul de evaluare psihologică; Structură, conceptualizarea cazului și elaborarea raportului de psihodiagnostic. Exemple, studii de caz.
- Reziliența — modalități de antrenare si stimulare; Căsuța rezilienței (Vanistendael & Lecomte, 2000). Modalități de intervenție în scopul creșterii rezilienței.
- Repere pentru intervenție în scopul ameliorării problemelor identificate: întârziere în dezvoltarea cognitivă și de limbaj, tulburări de comportament, tulburări afective.
Locurile se ocupă în ordinea efectuării plății și a locurilor disponibile.
La înscrierea prin formularul online vei primi proforma via e-mail (verifică și în spam).
! Pentru păstrarea confidențialității, sesiunile nu se vor înregistra !
Cursul se adresează exclusiv psihologilor și psihoterapeutilor înscriși în Colegiul Psihologilor din România, medicilor, asistenților sociali și consilierilor școlari. Se eliberează credite profesionale doar pentru psihologi și psihoterapeuți înscriși în Colegiul Psihologilor din România.
Formator
Alina Neagoe
Formator CatharsisFormator
dr. Zoe-Doina Niță
Președinte asociațieFeedback Curs
Review-uri
Igaz Simona
La Catharsis gasesti cele mai interesante cursuri . Sunt foarte multumita de formatorii Catharsis.
Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate *